We hebben geboekt ..

27 augustus 2019 - Zwolle, Nederland

En nu gaan we we echt ..

Toen wij inboekten stond het aantal boekingen op 3 en met ons erbij werden dat 6 deelnemers maar in enkele weken tijd zijn het nu 18 personen. Kras heeft nu de reis op 'gegarandeerd vertrek' gezet dus het is nu definitief .. We mogen ons gaan verheugen op deze mooie reis ..

De eerste lectuur ..Tres amigos aka Gerard, Gait & Henry

Nog even verder over Colombia .. Colombia is een zeer gevarieerd vakantieland. Door de politieke situatie is het land lange tijd door toeristen gemeden. Inmiddels zijn de toeristische gebieden van Colombia volkomen veilig begaanbaar. Aan de noordkant zijn maar liefst 1760 km aan tropische stranden met hagelwit zand en talloze palmen. De meest populaire stad in dit gebied is Cartagena, een koloniale stad die bij een bezoek aan dit land niet mag ontbreken! Verder bezit Colombia kleurrijke jungles en regenwouden met een rijke flora en fauna en tropische watervallen, onherbergzame berggebieden met besneeuwde toppen en wervelende steden waarvan de hoofdstad Bogotá de meest bekende is.