Nog een kleine week

11 september 2019 - Zwolle, Nederland

Ondertussen zitten we een week voor vertrek. Kras heeft de reispapieren nog niet bezorgd maar dat gaan ze zeker doen voor het weekend, we blijven de post in de gaten houden natuurlijk ..

Ook de plekken in het vliegtuig (KLM Boeing 787-9), drie naast elkaar zijn gereserveerd voor de heenreis en de terugreis ..  We zitten rij 22, net voor de vleugel. 4 rijen achter ons de toiletten en 12 rijen voor ons de catering! Verder de Colombiaanse Peso's besteld bij het GWK voor de eerste dagen.  Dus de koffers kunnen de komende dagen gepakt worden. Al een beetje zitten lezen in eerdere reisverslagen over deze reis. Waarschijnlijk wordt deze tour weer begeleid door harold. De vaste man voor Kras in Colombia. We gaan het zien bij aankomst .. 😉 De deelnemers aan deze reis deelt Kras niet meer voor aanvang ivm privacy.

Oja wel leuk om nog te vermelden, a.s. zondag middag een heuse uitzwaai borrel bij de Gouverneur in Raalte! :) Foto's hiervan voeg ik later toe aan dit verslag.