Dag 1 • Amsterdam Schiphol - Bogota

19 september 2019 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vanochtend erg vroeg eruit na ook nog een stukje voetbal te hebben gekeken de avond ervoor.  3:45 uur ging namelijk de wekker, snel iets eten en dan naar raalte, Gait eerst en later Gerard opgehaald.  We gaan op weg naar Schiphol. Redelijk druk onderweg zo vroeg in de morgen. Maar mooi op tijd de auto geparkeerd op P3. Na een vlotte check in stonden we een uur later achter de douane ..

Het vliegtuig vertrok gewoon op tijd, redelijke zitplekken ondanks dat we economie zaten. De verzorging aan boord was uitstekend. Drankjes gewoon ophalen en een heuse pizza zelfs tussendoor. Na een mooie vlucht van 10 uur en 10 minuten landen we in Bogota.  18 gr hier en 7 uur vroeger. Na de douane formaliteiten doorlopen te hebben en koffers van de band gehaald stond harold onze reisleider ons op te wachten met een bordje van Kras reizen.

Verzamelen en naar ons eerste hotel. Hotel Augusta. Net hotel, sobere kamers maar okay ..

KLMAE95CC51-0371-457F-9100-A5F909468AFAUitzicht hotelHotel augustaKoffiekar

Om 19 uur nog verzamelen in de lobby. We gaan vruchten proeven in de Bistro van Harold. Ik weet niet of dat spannend wordt maar we gaan het zien! 😉

Vruchten proevenBier club Colombia

1. Petra:
    Toch Harold waar jullie al op hadden gehoopt, super! 🙏
    Hoe was het vruchten proeven? Jullie lustten vast niet alles...😉
  2. Anneke:
    20 september 2019
    Mooi en goed begin van jullie reis! En een lekker Colombiaans biertje🍺😋. De eerste “pollo” 🐓al gescoord? Het wordt genieten in en van dit prachtige land😎. Veel plezier!
  3. Marjo:
    20 september 2019
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en je al helemaal thuis voelen in Colombia 😄. Het ziet er kleurrijk uit op de fotos en ik ben benieuwd naar meer! 3 bier = tres cervesas (wel handig om te weten 😋).
    Groetjes en liefs 😘