Angkor Wat dag 2

25 januari 2023 - Angkor Wat, Cambodja

Dag 20,

Vanochtend stond om 07.30u. ons busje klaar voor ons bezoek aan een ander aantal Angkor tempels, gelegen tussen de 20-50 km van Siem Reap.

Een hele relaxte dag vandaag! Op pad met ons vijven. De tempels waren allemaal verschillend, maar elk op zijn eigen wijze, erg mooi!  We hebben bezocht: Neak Poun, Banteay Srei Temple, Beng Maleae en Bakong.

Persoonlijk vond ik de Beng Malea het mooist! Heel authentiek, meer zoals de tempels gevonden zijn; overwoekerd door de natuur! De Neak Poun lag prachtig nabij een meer met hardroze waterlelies. Henry daarin tegen vond de Bantey Srei het mooiste. Zo zie je maar weer, smaken verschillen!

Rond 16.00u waren we weer terug in ons hotel. Om 18.00u zijn we met 3 tuktuks met de gehele groep naar de stad gegaan om met elkaar wat te drinken en afscheid te nemen van onze gids Nira. Daarna zijn Henry, Henk en ik samen een hapje gaan eten.

Morgen al weer naar huis! Rond 13.00 uworden we naar het vliegveld in Siem Reap gebracht voor onze vlucht naar Bangkok. In Bangkok worden we eerst weer naar een ander vliegveld gebracht. Vandaar uit vliegen we naar München. Vervolgens met een overstaptijd van 1 uur een vlucht naar Amsterdam. Als we alle aansluitingen halen zullen we vrijdagochtend rond 08.15uaankomen in Amsterdam.

Nog een lange reis te gaan, maar we kunnen terugkijken op een prachtige reis door 2 mooie landen met een vriendelijke bevolking, mooie natuur en bezienswaardigheden.

grt, Henry, Henk en Anneke

Noak PoanNoak PoanNoak PoanNoak PoanBanteay SreiBanteay SreiBanteay SreiBanteay SreiBeng MaleaBeng MaleaBeng MaleaBeng MaleaBeng MaleaBeng MaleaBeng MaleaBakongBakongBakongBakongAfscheidBorrelWim links ..Marvel Hotel

1. Frans:
    25 januari 2023
    Prachtig. Als jullie morgen richting huis gaan en daar in de loop van de vrijdagochtend aankomen, kunnen jullie pas echt beginnen te reflecteren op wat jullie de voorbij weken allemaal voor moois aan tempels, natuur en mensen hebben gezien. Josien en ik hebben jullie belevenissen dagelijks gevolgd en zo een stukje kunnen meegenieten. Wij wensen jullie een voorspoedige terugreis en groeten jullie hartelijk.
  2. Esther:
    25 januari 2023
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto's we hebben genoten. We wensen jullie een hele goeie terugreis.
  3. Jan en Anneke:
    26 januari 2023
    Goede reis, welkom thuis en dank voor alle prachtige reisverslagen.
    Anneke , wat ben je een voortreffelijke schrijfster!!
    We hebben genoten van jullie reis.
    Vriendelijke groet,
    Jan en Anneke.