Aftellen, nog enkele dagen, uren en minuten ..

4 januari 2023 - Zwolle, Nederland

Aftellen naar het nieuwe jaar 2023 deden we al, de oliebollen en appelflappen zijn ondertussen naar binnen gewerkt. En  het nieuwe jaar is begonnen, iedereen de beste wensen alsnog! Laten we er weer een prachtig jaar van maken.
We gaan nu verder met opnieuw aftellen, dagen, uren en minuten .. Vrijdagmiddag is het zover, onze rondreis gaat beginnen met het vertrek vanuit Zwolle naar Schiphol Airport Amsterdam.

Ons reisgezelschap is ondertussen gereduceerd van 19 personen naar 15 personen, 4 personen zijn afgehaakt om onduidelijke reden. Iets meer ruimte in de bus dus, voor ons wel fijn. Ook de reisroute is iets aangepast door nog steeds aanwezige Corona restricties in Laos. We krijgen er vast veel moois voor terug.

Het inpakken van de koffers is natuurlijk de grootste stressfactor tijdens de vakantievoorbereidingen. Advies is om het gewicht van de koffer tussen de 14 en 16 kg te houden, dit gaat mij dus niet lukken. Hoe is zoiets in hemelsnaam mogelijk, wat neem je dan mee?
Genoeg tips, maar wat moet je ermee? Uit onderzoek blijkt dat mensen die hun koffer later inpakken minder stress ervaren. Ben benieuwd.

inpaklijstjeverhalenkoffer

Vrijdagmiddag gaan we op weg naar Schiphol, vandaar München en Bangkok. Met dan nog de binnenlandse vlucht naar Chang Mai als toetje. ;)

Wordt vervolgd ...

Groet,